Team: Cliëntenadministratie

Team: Cliëntenadministratie

“Goedemorgen, Intraverte, u spreekt met …”. Deze mooie woorden, dat zijn nou de eerste woorden die je hoort als je met onze cliëntenadministratie belt. De cliëntenadministratie vormt namelijk het eerste contactmoment met ouders, bij het verwerken van een aanmelding of het beantwoorden van vragen. Hierbij zorgen we ervoor dat ouders zich welkom en gehoord voelen. Ook tijdens het begeleidingstraject staan we natuurlijk klaar om vragen te beantwoorden, zoals vragen over afspraken of facturen. En niet alleen ouders. Ook scholen en gemeenten kunnen bij ons aankloppen om te overleggen over een mogelijk of lopend begeleidingstraject. En als dat dan nog niet alles is, we staan ook voor onze collega’s klaar!

HOE WE DAT DOEN?
Als team doen we ons best om het proces aan de achterkant zo soepel mogelijk te laten verlopen en de therapeuten te ontzorgen. Dit doen we door 5 dagen per week telefonisch en per mail bereikbaar te zijn. Naast de telefoondienst heeft iedereen van de cliëntenadministratie ook nog een aantal eigen taken, waaronder locatiebeheer, gemeentelijke contracten en declaraties & facturatie. Op die manier zorgen we voor brede kennis en expertise binnen het team. Daarnaast krijgt iedereen dan ook de kans om zich ergens in te verdiepen en te ontwikkelen. Want ontwikkelen, dat kan bij Intraverte!

Een kijkje binnen de teams