Financiën en projecten: Diane

Financiën en projecten: Diane

“Iedere medewerker van Intraverte draagt bij aan het uiteindelijke doel; de ontwikkeling voor zoveel mogelijk kinderen makkelijker maken.”

Diane is sinds 2018 werkzaam bij Intraverte. Als Manager Financiën en Projecten is zij verantwoordelijk voor het goed laten verlopen van de backoffice processen. Dit zijn financiële & projectmatige processen, maar ook de processen van de cliëntenadministratie.

GESLAAGDE ZOEKTOCHT
“Bij Intraverte vond ik waar ik naar op zoek was tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe baan. De combinatie van het aansturen van afdelingen en het inhoudelijk bezig zijn met rapportages, financiën, processen en projecten.”

SAAMHORIGHEID
Diane is trots dat we bij Intraverte allemaal samen blijven ontwikkelen. “De teamdagen die we in het voorjaar van 2022 hebben georganiseerd, zijn daar een voorbeeld van. Met het team gingen we in overleg en leerden we elkaars processen kennen. Uiteindelijk zijn we samen tot de meest effectieve en optimale werkwijze gekomen. Iedere medewerker van Intraverte draagt bij aan het uiteindelijke doel, namelijk voor zoveel mogelijk kinderen het een beetje makkelijker maken. Iedereen doet dat op een andere manier, maar dit gezamenlijke doel maakt ons als team en als organisatie sterk.”

LEREN DOE JE ELKE DAG
Wat Diane het leukste vindt aan haar baan bij Intraverte is dat zij zelf invulling kan geven aan haar werkzaamheden, haar dagindeling en haar eigen ontwikkeling. “Uiteraard is het doel behalen belangrijk, maar je bent zelf verantwoordelijk voor de weg daarnaartoe. De variatie aan taken en werkzaamheden is enorm, waardoor geen dag hetzelfde is. Door projecten op te zetten, leer ik iedere dag meer over Intraverte, de werkzaamheden, de inhoud van mijn collega’s en wet- en regelgeving. En leren, is leuk!”